Skip to main content

NOTĂ DE INFORMARE

CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

DE CĂTRE SC ALONA SRL

 

  1. Despre această notă de informare

SC ALONA SRL, este o societate cu raspundere limitat, cu sediul în Barlad jud Vaslui, reprezentată prin Menciu Lacramioara, în calitate de Administrator email: contact@alona.ro

În această notă de informare vă explicăm modul în care are loc prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal de către SC ALONA SRL, și în care ne asigurăm că datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate responsabil și în conformitate cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal care este aplicabilă.

Pentru scopurile acestei note de informare, SC ALONA SRL este operator de date cu caracter personal. Puteți găsi mai sus informații cu privire la identitatea și datele noastre de contact.

Noi, cei de la SC ALONA SRL, și partenerii noștri luăm foarte în serios respectul față de datele dumneavoastră. Conformarea cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal și bunele practici în domeniu, precum și asigurarea unui climat de transparență, siguranță și încredere pentru clientii noștri este o prioritate pentru noi, pentru care angajații, colaboratorii, partenerii și conducerea noastră își declară în mod ferm susținerea.

Această notă conţine informaţii importante. Aşadar, vă încurajăm să acordaţi timpul necesar pentru a o citi în întregime şi cu atenţie şi să vă asiguraţi că o înţelegeţi pe deplin. Pentru a facilita parcurgerea documentului, am inclus la sfârșitul acestei note un glosar care explică principalele noțiuni folosite (e.g. “date cu caracter personal”, “prelucrare”, etc.). Nu ezitaţi să ne comunicaţi orice nelămuriri aţi avea. Dorim să fie clar pentru dumneavoastră cum folosim datele dumneavoastră şi modul în care le protejăm.

Conţinutul acestei note de informare este pur informativ şi nu afectează drepturile pe care vi le oferă legislaţia. Vom face tot posibilul pentru a vă facilita exercitarea acestora.

Vă mulţumim pentru încrederea acordată serviciilor noastre şi modului în care lucrăm cu datele dumneavoastră.

  1. Cine suntem noi

SC ALONA SRL (Restaurant Alona) este o este un restaurant care ofera servicii de masa, catering si prestari evenimente.

Dacă aveţi orice comentarii, sugestii, întrebări sau preocupări cu privire la orice informaţii din această notă sau cu privire la orice alte aspecte referitoare la prelucrarea datelor dumneavoastră pe care o realizăm, vă rugăm să nu ezitaţi să contactaţi oricând responsabilul nostru cu protecţia datelor. În funcție de preferințele dumneavoastră, ne puteți contacta prin oricare dintre canalele de comunicare de mai jos.

Întreaga noastră echipă va depune toate eforturile rezonabile pentru a ne asigura că vă răspundem cât mai rapid şi complet.

Datele noastre de contact

Sediul – Strada Gheorghe Asachi 6, Bârlad (disponibil între orele 09:00 – 00:00 luni – sambata si 14:00 – 00:00 duminca)

Adresă de email: contact@alona.ro

 

Introducere

Credem că ideile ar trebui să circule libere în societate, însă nu și datele tale personale. De aceea am luat măsurile necesare pentru a ne putea alinia la noul Regulament General de Protecția a Datelor (GDPR) no. 2016/279 semnat de Parlamentul Europea in data de 27 aprilie 2016.

 

 

 

Ce fel de date prelucăm?

Date pe care ni le poti furniza in interactiunea cu website-ul nostru sau direct cu noi:

 

  • Nume
  • Prenume
  • Numar de telefon
  • Adresa de email
  • Inregistrari – legate de comportamentul consumatorului pe website-u nostru
  • Device – Tipul de device folosi pentru a naviga website-ul nostru

 

Datele dumneavoastra personale sunt folosite cu urmatorul scop:

  1. Nume si prenume:
  • Pentru a va putea contacta si a va oferi o experienta cat mai placuta.

2. Numar de telefon:

  • Pentru a putea sa va confirmam rezervarile facute la Restaurantul Alona
  • Pentrua va putea oferi informatii in legatura cu rezervarea facuta in cazul in care apar probleme.

3.Adresa de email:

  • Pentru a putea sa va confirmam rezervarile facute la Restaurantul Alona
  • Pentrua va putea oferi informatii in legatura cu rezervarea facuta in cazul in care apar probleme.

4. Inregistrari

  •  Pentru a creea un website mai performant, customizat pe nevoiile dumneaovastra si pentru a va oferi informatii valoroase pentru dumneavoastra

5. Device

  • Pentru a va putea trimite e-mailuri si oferte customizate pentru device-ul pe care il folositi cel mai des.

 

In cazul in care intrati pe website-ul nostru utilizăm cookie-uri și / sau tehnologii similare pentru a putea face o analiza a navigării pe website-ul nostru, pentru a administra site-ul și a colecta date despre utilizatori. Aceste informații sunt folosite pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta în timpul petrecut pe website

 

Pentru a măsura traficul de pe site-ul nostru folosim Google Analytics, care are propria politică de confidențialitate și pe care o poți vizualiza vizualiza la acest link: https://support.google.com/analytics/answer/6004245

 

Vom respecta însă cu strictețe obligația de păstrare a secretului profesional pe care o avem față de dumneavoastră și nu vom informa aceste persoane despre această procesare pentru a respecta obligația noastră de secret profesional față de dumneavoastră.

Sursa din care primim datele dumneavoastră

Cele mai multe informatii le avem de la dumneavoastra atunci cand cereti o oferta, folositi unul dintre serviciile noastre, semnati un contract de prestari servicii sau orice fel de ineractiune cu wesite-ul nostru. Pentru aceasta desfasuram in mod continuu o companie de strangere si actualizare a datelor dumneavoastra.Temeiurile pe baza cărora prelucrăm datele dumneavoastră

 

Partajarea datelor

Folosim datele dumneavoastra pentru a intelege mai bine clientii nostri. Folosim anumite date pentru a creea audiente customizate pe Facebook si pentru a creea audiente Lookalike care ne ajuta sa facem promovare. Nu videm datele sau sa le oferim altor persoane.

 

De asemenea prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, pentru a putea încheia un contract cu dumneavoastră, la cererea dumneavoastră, pentru a va putea oferi unul dintre serviciile noastre sau pentru a executa un contract încheiat cu dumneavoastră (prin care ne obligăm să vă prestăm serviicile noastre).

Atunci când folosim o persoană fizică sau juridică drept persoană împuternicită pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, ne vom asigura că aceasta a încheiat un act scris cu noi prin care își asumă, printre alte obligații pe care legislația protecției datelor cu caracter personal le prevede, obligațiile de a (i) prelucra datele cu caracter personal numai potrivit instrucțiunilor noastre scrise pe care i le-am furnizat în prealabil și de a (ii) implementa efectiv măsuri pentru protejarea confidențialității și asigurarea securității datelor cu caracter personal. Ne vom asigura, de asemenea, că actul scris dintre noi și persoana împuternicită prevede pentru aceasta cel puțin toate celelalte obligații pe care le prevede legislația aplicabilă cu privire la protecția datelor cu caracter personal.

Cui și în ce condiții vom transfera datele dumneavoastră către o țară terță sau organizație internațională

În acest moment nu transferăm și nu intenționăm să transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau o parte dintre aceastea către alte companii, organizaţii sau persoane din state terţe sau către organizaţii internaţionale.

Cât timp vom stoca datele dumneavoastră

Vom stoca datele dumneavoastră pentru o perioadă cuprinsa intre 6 luni si 10 ani Pentru stocarea datelor dumneavoastră (în format electronic), folosim serverele proprii sau ale altor companii specializate in arhivarea electronica.

Securitatea datelor dumneavoastră

Lucrăm din greu pentru a proteja clienții noștri, alte persoane ale căror date le prelucrăm şi pe noi înşine de accesul neautorizat şi de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale datelor pe care le prelucrăm.

În special, am implementat următoarele măsuri tehnice și organizatorice de asigurare a securității datelor cu caracter personal:

Politici dedicate. Adoptăm și ne revizuim practicile și politicile de prelucrare a datelor clienților noștri și ale altor persoane, inclusiv măsurile fizice și electronice de securitate, pentru a ne proteja sistemele de acces neautorizat și alte posibile amenințări la securitatea acestora. Verificăm constant modul în care aplicăm propriile politici de protecţie a datelor cu caracter personal şi în care respectăm legislaţia protecţiei datelor.

Minimizarea datelor. Ne-am asigurat că datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt limitate la cele care sunt necesare, adecvate și relevante pentru scopurile declarate în această notă.

Back-up-uri. Lucrăm din greu pentru a proteja sistemele noastre de acces sau modificarea neautorizată sau accidentală ale datelor dumneavoastră și de alte posibile amenințări la adresa securității acestora. Din acest motiv, după ce ștergeți informații din conturile dumneavoastră, este posibil să nu ștergem imediat copiile pe care le-am creat sau back-up-urile pe care le-am realizat.  Realizăm arhive (back-up-uri) lunare, pe care le păstrăm securizat pentru minimum șase (6) luni. Toate echipamentele tehnice pe care le folosim pentru prelucrarea datelor dumneavoastră sunt securizate și actualizate pentru a proteja datele.

Asigurarea exactității datelor dumneavoastră. Este posibil ca din când în când să vă rugăm să confirmaţi exactitatea si/sau actualitatea datelor cu caracter personal cu privire la dumneavoastră pe care le prelucrăm.

Instruirea personalului. Ne instruim și testăm constant angajații și colaboratorii cu privire la legislația și cele mai bune practici în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal.

Anonimizarea datelor. Acolo unde este posibil și adecvat activității noastre, anonimizăm / pseusoanonimizam datele cu caracter personal pe care le prelucrăm, astfel încât să nu mai putem identifica persoanele la care acestea se referă.

Controlul furnizorilor noştri de servicii. Introducem în contractele cu cei care prelucrează pentru noi (persoane împuternicite) sau împreună cu noi (alţi operatori – operatori asociaţi) clauze pentru asigurarea protecţiei datelor pe care le prelucrăm; această protecţie merge cel puţin până la minimul impus de legislaţie.

Deși luăm toate măsurile rezonabile pentru a asigura securitatea datelor dumneavostră, SC ALONA SRL nu poate garanta lipsa oricărei încălcări de securitate sau imposibilitatea de penetrare a sistemelor de securitate. În cazul nefericit și puțin probabil în care o astfel de încălcare va surveni, vom urma procedurile legale pentru limitarea efectelor și informarea persoanelor vizate.

Care sunt drepturile dumneavoastră și cum le puteți exercita

Tratăm drepturile pe care le aveţi în legătură cu prelucrarea pe care o realizăm asupra datelor referitoare la dumneavoastră cu maximă seriozitate. Vom continua să luăm toate măsurile rezonabile pentru a ne asigura că acestea sunt respectate.

Drepturile dumneavoastră

Pe scurt, drepturile dumneavoastră sunt următoarele:

Dreptul de acces la date. Aveţi dreptul de a obţine accesul la datele dumneavoastră pe care le prelucrăm sau le controlăm sau la copii ale acestora; aveţi, de asemenea, dreptul de a obţine de la noi informaţii cu privire la natura, prelucrarea şi divulgarea acestor date.

Dreptul la rectificarea datelor. Aveţi dreptul de a obţine rectificarea inexactităţilor datelor dumneavoastră pe care le prelucrăm sau le controlăm.

Dreptul la ştergerea datelor („dreptul de a fi uitat”). Aveţi dreptul de a obţine de la noi ştergerea datelor dumneavoastră pe care le prelucrăm sau le controlăm.

Dreptul la restricţionarea prelucrării datelor. Aveţi dreptul de a restricţiona prelucrarea datelor dumneavoastră pe care le prelucrăm sau le controlăm.

Dreptul de a obiecta. Aveţi dreptul de a obiecta la prelucrarea datelor dumneavoastră de către noi sau în numele nostru.

Dreptul la portabilitatea datelor. Aveţi dreptul de a obţine transferul către un alt operator al datelor dumneavoastră pe care le prelucrăm sau le controlăm.

Dreptul la retragerea consimţământului. În situaţiile în care prelucrăm datele dumneavoastră în temeiul consimţământului dumneavoastră, aveţi dreptul de a vă retrage consimţământul; puteți face aceasta în orice moment, cel puţin la fel de uşor cum ne-aţi acordat iniţial consimţământul; retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării datelor dumneavoastră pe care am realizat-o înainte de retragere.

Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere. Aveţi dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră de către noi sau în numele nostru.

Modificări ale acestei politici

Această politică de confidențialitate poate fi actualizată periodic, de exemplu în urma modificării legislației relevante sau în cazul unor schimbări de date care sunt colectate. În cazul în care se fac modificări ale materialului, participanții vor fi notificați via e-mail, înainte ca schimbările să intre în vigoare.

Te încurajăm să verifici periodic această pagină, pentru a fi informat despre ultimele noutăți în ceea ce privește practicile noastre de confidențialitate.

Cum vă puteți exercita drepturile

Pentru a exercita unul sau mai multe dintre aceste drepturi (inclusiv dreptul de a vă retrage consimțământul, atunci când vă prelucrăm datele pe baza acestuia) sau pentru a adresa orice întrebare despre oricare dintre aceste drepturi sau orice prevedere din această notă de informare sau despre oricare alte aspecte ale prelucrării datelor dumneavoastră de către noi, vă rugăm să folosiţi oricând adresa de email: contact@alona.ro sau formularul de mai jos.